new ordinary

Tak jsem se včera trochu pomátl a řekl si, že vytvořím vlastní silou nějaký ten dizajn. Docela to vyšlo a dneska jsem se chtěl pustit do kódování.. Ale jak to tak často bývá, cíle předchází překážky. Tak jsem se na to tedy vybodl jak je mým zvykem s tím že to třeba někdy dodělám a strčil jsem sem naprosto jednoduchý, polidšťující a docela hezký blog-téma. Template jakxviň (hahaha) ale líbí se mi že se člověk může zastavit na daném příspěvku díky fotce, kterou vidí. Což mě přivádí k tomu, že až skončí maturity a začne oficiálně nejdelší léto v mém dosavadním životě, tak dokončím projekt 365.. Teď se na to zas tolik necítím. Ale co když ;)

POSLEDNÍ ZVONĚNÍ

Snad nejživější a těžce propracované zvonění jaký kdy oktávy měli. Nejdřív jsem měl strach (který byl dostatečně odůvodnělý) že to bude až moc nechutný, ale sranda byla. To jo. Nejlepší však bylo, že nás vedení školy seřvalo a ukončilo akci předčasně. To nás zlomilo, udělat něco tohle oktávě, všechny hnusy bych jim udělal ještě v několikanásobném násobku. A DOMA. Jinak loučení s těmi 8 lety stálo doopravdy zato. Celý den se zakončil velkou opíjecí v saďáku, v milovaném saďáku. Večer se šlo ještě do hospody. Moc prima.

Knihy, které stojí za přečtení:
Ohyzdný duch - W.S. Burroughs
Zločin a trest - F.M. Dostojevskij
 Za soumraku - Michael Cunningham




0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.