do what you want, cause' a pirate is free.

YOU ARE A PIRATE!

Ták! Už se do toho nějak musím pustit. Zdravím všechny, kteří si momentálně prohlíží můj blog. Po dlouhém, ale velmi dlouhém nicnepsaní a "nicnedělání", po tak dlouhé pauze bych se velice rád vrátil zpět do toho takzvaného koloběhu blogu, ale jak to tak prozatimně vypadá, byl by to velmi zdlouhavý a složitý proces. Za prvé mě docela štve, že se nic neodehrálo s mým slibem, dodržet projekt 365, avšak k tomu bych se snad mohl v budoucnu ještě vrátit, (nebo spíš, měl jsem v plánu sem naházet všechny fotky z prázdnin, dovolené a tak nějak z chvil co jsem fotil průběžně.) ale to zastiňuje několik komplikací a tím je místo, kde se teď nacházím, málo času a docela nechuť, protože jak to tak počítám našlo by se toho dost, co bych sem moohl naházet, ale tak, uvidíme, jak se to ještě vyvine.

O prázdninách jsem byl místo na hudebních festivalech a všechno ve Vietnamu za rodinou, jelikož jsem jí dlouho neviděl, tak mám spoustu fotek, dokonce i vyvolaných, které bych sem klidně mohl dát, nebo aspoň na flickr nebo tak, ale jsem opravdu asi jeden z nejlínějších tvorů na této planetě co se lenosti týče. Co není může být.

Nadále tu máme ten slibovaný design, na který jsem se už vrhl, je dokončený, tedy alespoň z části, chybí ho už jen slušně nakódovat a je to, mohl bych považovat za svůj můj blog originál(všimli jste si že adresa už neskýtá slůvko BLOGSPOT???) stálo to krásných 400korun a blog má normální full-name doménu). Těch designů už je vlastně víc, jsou dva, ale jak už jsem psal, bez kódování a bez toho všecička je to zbytečené. Ale je tu možná varianta, nad kterou už jsem přemýšlel a to jest, že bych začal volně nabízet tyto dizajny pro širokou veřejnost, tedy pro Vás, milý čtenáři, avšak vždycky se seknu zdali by byli za pee nebo za free :D to jest otázka, nad kterou tento vesmír dodnes nenašel odvahu najít odpověď. Nějak to půjde. No, řekněme, doufejme. Ale kdyby někdo věděl, jak se kóduje na bloggeru, budu rád když mě zaučí.

A jinak, abych jenom nekecal o těch blbostech, tak jsem zase opět ve Vietnamu, je to tu namouduši už docela hrozný, chce se mi strašně domů.. Letěl jsem s mamkou jelikož tu měla nějakou práci a poté snad ještě chtěla abych tu počkat na otce, který měl také doletět a doletěl, ale není tu co dělat.. Jediný, snad co tu dělám dělám je, že se pořád přejídám a nakupujem. Vše shlédnuto, nic neukradnuto, jak se říká.. Doufám. Musím uznat, že tady mají skvělé obchody, restaurace, Pizza Hut, Loterie, Dr.Martens shop atd atd(mám od tuď dokonce i dvoje hodinky, skvělé to zařízení), ale jinak je tu holt trochu potíž s posunem času a tak, což je docela na nic vzhledem k internetu a volnému času. Hehehe. Vstávat si ve tři odpoledne že prý není super. :)

Není, věřte mi.

A jinak, fotím co to dá, snažím se fotit i na film, ale než abych sem dával fotky co jsem nafotil tady, to bych spíš neprve potřeboval svoje fotky, které mám v počítači doma, abych nějak navázal na tu 365ku, jinak to ztratí kontiniitu a bude to všechno.. No prostě. A pak naskenuju všechny vyvolané fotky a budu se z toho strašně těšit, ty fotky jsou opravdu v lecčems zázračnější než obvyklé fotky z digitálu, barvy, ostrost, celkový vzhled a atmosféra z nich vyzařující, je to fajn no.. Už mám plný štos odsuď, takovou 100vku bych už dal, ale zato tak 9173684fotek je vlastně jenom z auta a k mému přiznání 3844287 je zas rozmázlá na filmu asi takže asi tak.

Tak se smějte lidi, už pádim, je tu už zase strašně pozdě! GOD DAMMIT!

0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.