the perks

Při vší své lenosti a nemocnosti něco dělat jsem se odhodlal. Napíšu post! Už dlouho jsem nenapsal nic víc osobního, žádné hlouposti z mého všedního života a jak se zdá, inspiraci na focení 365 taky nemám... ALE! Věřím a vroucně doufám, že se k tomuto projektu vrátím.

Tak abych shrnul alespoň krátce tu dobu co jsem byl mimo. Je už těžce před maturitou a já pořád skoro nic neumím. Kdyby na světě byl stres počítán jako drahocenný smysl, byl bych označen za sultána, ale to asi ne. A co jiného, dělám ty všední a i víkendové věci tak jako by se nic nedělo a ono se možná opravdu nic neděje, ale kdo ví.. (rozhodně už mě to nějak nebaví pít do noci, páč se pak druhý den nemůžu zvednout ani z postele)

Měl jsem doma kočičku! Asi tak na 8 hodin. Mňoukala a spala pod postelí v šuplíku.

Perks of being a wallflower je moc skvělý film, připomíná mi Snílky. A jinak Atlas mraků (jo, dva filmy co jsem za celou tu dobu viděl, co se s tebou děje, filmový maniaku) je taky nádherný film.

Jinak.. Co se týče blogu, tak jsem došel k závěru, že bych z oldseaside rád udělal víc osobní blog, o všem co mě tak zajímá.. Ale nevím jak začít. Uvidíme, jestli se k něčemu dokopu.


0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.