Don't Wanna Dance

Dneska jsem se probudil ve 4 hodiny ráno s tím, že nemůžu spát, tak jsem sedl k počítači a přemýšlel jsem sem co budu dělat, tak mě napadlo, že by se hodilo sem hodit nějaký další post. Jak jsem psal v předpředchozím s těma fotkama, tak potřebuju skener. To je jasný. Fotek se mi to tu přeplňuje, ve foťáku taky a tak nějak mám chuť už něco konečně pořádně šérovat. Ale problém pro filmové snímky je jen ten skener a taky jedna zpráva, s 365 pro minulý i tento rok asi sekám. Možná ho znovu obnovím, po nějaké době(možné v době, kdy mi otec pořídí Canon 6D, jak slibuje) a bude nejspíš zaměřený na self-portraiture, tak jak to má ve skutečnosti být. takhle je to o dost těžší fotit na různé téma a nepředpokládám, že bych to mohl znovu dodržet. Takže tak :)

Jinak, jsem pořád ve Vietnamu, fotím, sestřenice přiletěla z Česka dodělat školu, tak alespoň tu mám nějakou tu společnost navíc. Začal jsem chodit na kurzy japonštiny, tance (konkrétně K-pop dance a hip hop) a přerušil jsem z důvodu nepraktičnosti kurzy kreslení, ale nějak bych to chtěl do toho dne ještě nacpat (japonštinu se učím jen večer). A proč to všechno? Jo, ještě potřebuju angličtinu a následně se pořídit ielts nebo něco podobného. A proč? Protože kvůli mému "chvilkovému" přesunu vůbec nevím, jestli stihnu vejšku, nebo alespoň college, kterou jsem si našel. Už jeden rok jsem zameškal, tak už je to trochu mimo mísu, ale i tak. Chtěl bych to stihnout. Vrátit se včas. Naskočit do vlaku. Něco v tom smyslu. Kurzy mi v tom pomůžou, IELTS určitě.

Chtěl bych opravdu přestat kouřit a vůbec mi to nejde.

Jo a chci do kurzu focení, viděl jsem plno letáků a reklam, to by se hodilo :)

Pořídil jsem si dva nové fotoaparáty do sbírky, tentokrát Yashica-mat a Minoltu Hi-Matic SD, fotky ve spod. Vůbec jsem zprvu nevěděl jak zacházet s 120 filmem, ale pochvíli jsem na to přišel a záludnost vyřešil. :) Ale ještě žádné snímky, tak uvidím. Na stole se mi kupí už kolem 12ti nevyvolaných filmů, tak snad během příštích dnů bych je mohl nechat vyvolat.

Achjo, chybí mi Aš chybí mi Česká republika, kde je normální počasí, kde není tak rušno, kde bych mohl sednout na kolo a jet někam fotit. Chybí mi, kdy každou středu bych vyzvedával A2ku. Chybí, kdy bych mohl chodit do krámu, kecat s tetou, stát za kasou a nabízet Němcům cigarety, kecat s pracovníkama. Chybí mi kamarádi, akce, noční život, i když jsou všichni na vejšce. Ale jo, velkoměsto a život v něm taky stojí za to.

Hm, přemýšlím, jak tady jinak zprovoznit galerii, nebo že bych to všechno házel jenom na flickr? :S

Končim, už mě nic nenapadá.



0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.