simplify

poprvé se stabilem
Dlouho jsem nenapsal.. Já vím.. Ale je toho hodně. Předminulý týden jsem byl nemocnej, takže jsem nedělal nic jinýho, než že jsem ležel, učil se, byl na tumbleru a tak. Skončila nemoc a vánoce jsou skoro tady. Klasika.
Obrázek nad textem je z mého pokoje, kdy u nás byla M když jsme kreslili. M, moje spolužačka k nám už chodí docela často a pořád kreslíme a kreslíme a kreslíme. Potřebuju totiž zaplnit portfolio na příjímačky na vysokou školu. Hlásím se na tři a na každou budu nejspíš potřebovat portfolio zvlášť. Nevím jestli to stihnu, ale snažím se. To je to hlavní.
Od nového roku začnu s projektem 365. Nikdy jsem nefotil tolik co teď a myslím si, že to dám.. Už nejsem tak líný zmáčknout spoušť, když je kolem něco pěkného. Ale možná ty moje fotky budou taky pekelná nuda. I to se může stát. Rozhodně fotky budu uploadovat sem, takže bude tenhle blog konečně víc update a to budde rozhodně fit. Marina and the diamonds. Jsou vánoce!
no není úžasný??

Koupil jsem si diář Moleskine s tématikou Malý princ a je naprosto dokonalej. Hlavně jsou to celé stránky, tudíž si do něj budu moct psát cokoliv, jakýkoliv blbiny a důležitosti.. Těším se na silvestr.
Jinak.. je to zvláštní.. Všechno co se děje poslední rok na gymplu. Vypadá to všechno stejně, ale není. Určitě to sejný není, je to jiný.. Je jedno v čem, ale ani nemůžu říct, že je to lepší.. Nebo horší. Zdá se mi, ale že extrémně rychle to utíká. Už jsme v půlce. SHIT.

0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.