Vánoční svátky aneb jsme všichni bez peněz


[včera] Tak tady sedím v teplákové soupravě z 80.let u babičky, po vydatné věčeři, u televize ve které stejně kromě Pelíšků nic nedávají a nechávám se opá(í)jet vánoční atmosférou a griotkou.
Tento post bude víc o fotkách, nemám moc co říct.. Vlastně jsem si řekl, že už trochu začnu fotit už teď ať se na ten 365 pěkně připravím. [včera]

Strašně to všechno utíká, skoro stejně rychle jako peníze..

Vlastně poslední dobou dělám jen dvě základní aktivity. Učím se a kreslím. Pořád mám pěkne vypouklý bříško a nemám v plánu si dávat nějaké předsevzetí typu schodím 23 kilo na Nový rok, když vím, že stejně nic nedodržím :D Ztratil jsem na jedný skvělý party (drum’n’bass party) iPod takže mě jedna věc na Vánoce docela dost mrzí. Ale co, stejně to materiálno přece není důležitý, když je vlastně ta nová éra po konci světa.

K Vánocům jsem udělal útok na papirnictví.
To je naprosto skvělá věc. Umělecké pero na kreslení i psaní. A píše skvěle. Už se těším až ho použiju.
Útok na H&M
Dárky
Jedna z fotek, které jsem fotil s M.
M.
Sladké potěšení
Prostřeno!
Už druhý
Kalorie!
Čágo!

0 komentářů:

Okomentovat

 

Flickr Photostream

www.flickr.com
sony6whatever's items Go to sony6whatever's photostream

Twitter Updates

Meet The Author

young creative blogger from the czech republic. loves art, design and photography. he love dogs and cats, also had a homerat at home. addicted to apples, but not the one with bad prat pulp. he attended theater club and went to many interesting places. he loves to travel a lot and take photographs from here and there. he lost many times his ipod classic so he only got ipod nano, but that's life. he likes good company and rock concerts, but when he was a kid he also listened to britney spears. funny, huh? britney's bitch.